poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Turquoise Scarf

Witajcie kochane!

Oooj jak mnie tu dawno nie było..;/ ale ten czas leci...ja naprawde nie mam nawet czasu posta napisać a zdjęcia to już nawet nie pamiętam kiedy robiłam..;( bardzo Was za to przepraszam, postaram się to nadrobić teraz będę miała więcej wolnego czasu, więc jakoś wygospodaruje sobie choćby pół godzinki dziennie żeby splecić jakiegoś pościka;)
A teraz szybkie zdjęcia, nie powalają jakością(coś aparat mi ostatnio nawala;/) ale są! ;)) Tak jak już wspomniałam ostatnie czasy jestem bardzo zagoniona, więc wybieram płaskie buciki i stawiam na sportowy look! ;)

Jakiś czas temu odwiedziłam parę nowych sekond hand'ów i znalazłam świetne rzeczy :) Jutro Wam co nieco pokaże, a za niedługo stylizacje z nimi, więc czekajcie;)

Kisss,
Ada;**







3 komentarze:

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :**