poniedziałek, 20 maja 2013

Turkus

Hej Słoneczka!
Słuchajcie mam same dobre wieści!
Po pierwsze blogspot.com zadziałał, w końcu będę mogła dodawać posty ze zdjęciami! A mam naprawdę mega zaległości xDD
Po drugie zmieniłam fryzurkę! Tak, tak ścięłam włosy, ponieważ nie były w najlepszej kondycji, a do wesela przecież urosną;)
Po trzecie w przyszłym tygodniu wybieram się na sesję, taką już konkretniejszą...naszą pracę będziecie mogły zobaczyć w przyszłym tygodniu,
Po czwarte ale się za Wami stęskniłam! Muszę w końcu poodpisywać na Wasze komentarze! 
No to lecę na Wasze blogii!

A i jak Wam się podoba moja fryzurka??
















33 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz ! koszula ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tej nowej fryzurze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect!

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula!:) dziękuje za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre cięcie i look równie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za odwiedziny :D Genialna stylizacja! Lubię takie kolory! Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna fryzurka Aduś; dodaje Ci dziewczęcego uroku i ...takiej lekkości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna torebka i kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa koszula!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzka. Gdzie kupiłaś? ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczka przyjechala do mnie aż z Holandii xD od mamy dostałam;)

      Usuń
  12. Bluzka i buty! <3 Zapraszam Cię na rozdanie: http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/04/rozdanie-z-jm-spa.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też w właśnie ścięłam. I to była moja najlepsza decyzja! Włosy do ramion górą :) Fantastyczny zestaw, cudowna kopertówka! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka jest fantastyczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. kopertówka jest cudowna :) i świetną masz fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie kochana wyglądasz,włoski napewno odżyły i szybciej odrosną:):**,zapraszam w wolnej chwili na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądasz , świetna koszula i buty , w sumie całość jest genialna ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ηello to all, hoω iѕ the ωholе thіng, Ӏ think every one is gеttіng mоre from this
    sitе, and youг νiеws aгe pleasant foг
    neω people.

    Loоk at my wеb ρage klinikk.co

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna fryzurka (sama mam podobną) :)
    I super torebka :P
    Wgl genialnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna koszula i kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna bluzeczka :) świetne cięcie włosów! sama miałam taką fryzurę, aczkolwiek lepiej czuję się w dłuższych :) Tobie swietnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzeczka jest bardzo ciekawa:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. this outfit is perfect! love how the top,the bag and the shoes match! :D
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie wyglądasz.

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też się zastanawiam nad ścięciem włosów
    śliczna bluzka

    OdpowiedzUsuń

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :**