poniedziałek, 25 marca 2013

Panterka

Hej!

Dziś mam dla Was wczorajszą niedzielną stylizację.
Choć nigdy nie przepadałam za panterką, kojarzyła mi się jedynie z ubiorem, w którym panterka była wszędzie, dosłownie! od stóp do głów xDD, ale ta koszula skradła moje serce! Stwierdziłam, że muszę ją mieć tym bardziej, że znalazłam ją na przecenie w H&M i nie żałuję, bo moim zdaniem jest rewelacyjna. Do tego dobrałam wysokie botki a'la lity w karmelowym kolorze plus kopertówka wykonana własnorecznie przez  http://gosiaibasia.blogspot.com/. Oczywiście dodatki w złotym kolorze, a jakby inaczej ;)

Jak Wam się podoba??











35 komentarzy:

  1. Poluję na taką panterkę, ta jest idealna! Żadne mi się nie podobają, ale Twoja jest ujmująca. Te buciki też kuszące..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty!
    Ja również obserwuję ;)
    A no i rybki nakarmione ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka panterka bardzo fajnie wygląda w niektórych stylizacjach :)

    Obserwuję , świetny blog ♥
    http://hooneyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie, a koszula w panterę jest piękna;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula<3 ślicznie wyglądasz, panterka podkreśla Twoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panterka świetna, ale zakochałam się w butach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie :) Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta koszula jest idealna ! zazdroszczę :) super pasuje do jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka i buty wymiatają <3
    Obserwuję Cię i zapraszam do mnie:

    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwieeelbiam zlote dodatki :)
    świetny outfit, wszystko idealnie sie prezentuje, a ta panterka tez komponuje sie dosyc zgrabnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. tez sceptycznie podchodze do panterki uwielbiam motyw bielizniany ;D ale powiem Ci szczerze, ze koszula pozytywna ;d i z hm tym bardziej jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  13. Dowod na to, ze panterka wcale nie musi wygladac kiczowato!:) Ladny makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Panterki nie lubie ALE Ty zrobiłaś świetny zestaw! Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a great outfit! I am in love with your leopard blouse and your pants and shoes go perfectly with it!! Wow!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ świetnie Ci w tej panterce :) bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. coś Ty ADZIK, panterka jest MEGAA :D btw. też mam te koszule ;) haha hihi ;)))
    xoxox

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię te połączenie, jest takie już wręcz klasyczne , eleganckie i kobiece!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny look! botki i torebka najlepsze!
    może obserwujemy?:)
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne połączenie, uwielbiam animal print!!
    ♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula jest niesamowita <3 torebka też piękna :) Ogólnie świetny przemyślany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne buty, torebka, uroczo Ci w panterce <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  24. this outfit looks great! :) i love the shoes!

    OdpowiedzUsuń

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :**