sobota, 28 kwietnia 2012

orange

Cześć dziewczyny!
Mam dla Was kolejny secik ;) głowną rolę odgrywa tu pomarańczowa narzutka, albo sweterek..jak kto woli, do tego założyłam koturny i standardowo jeansy, musze Wam powiedzieć choć już raczej to zauważyłyście nie noszę za bardzo spódniczek, ponieważ moje nogi nie są tak idealne xDD ale ostatnio przełamałam się i kupiłam sobie parę spódniczek,więc teraz będe musiała się zmusić i wskoczyć w nie;)
Kochane kończe bo lecę do pracy;)

P.S. Dziękuję za wszystkie komentarzyki i liczę na więcej:))









18 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ! Podoba mi się zestaw :) Czekam na stylizację z jakas kiecką ;d
    Pozdrawiem, obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, fajnie ;)

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i buty- rewelacja! Świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit na tą pogodę,super narzutka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś stylowa! :) podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba jest świetna!
    Oczywiście również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również obserwuję :)

    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog sweetie!!

    http://sweetcherryblogger.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit. obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierścionek i buty są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie, okularki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne buty, a co do sweterka to moja kol. kupiła coś podobnego w sh za grosze ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely cardi!!! You look gorgeous in orange :D
    xoxo
    Vicky

    OdpowiedzUsuń

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :**