poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kwiecien

Witajcie Moje Kochane w Kwietniu!
Jaką macie pogode? U mnie fatalnie, ponuro i szaro, więc dopóki pogoda się nie poprawi nie liczcie na posty z stylizacjami xDD jakoś ta pogoda mnie przytłacza i wybieram pierwsze z brzegu i wychodzę, nie mam ochoty nawet na żadne nowe zestawienia, więc jedyne co nam zostałoo to PROSIĆ O LEPSZĄ POGODĘ! ;))
Dziś notka z moimi zdobyczami, które wyczaiłam ostatnio na zakupach, chodzi o biżuterię, oraz przedstawię Wam moje okularki jakie posiadam (w koncu lato za pasem xD) i lakiery do paznokci uwielbiane chyba przez nas wszystkiee!! Stwierdziłam że muszę uzupełnić kartonik jakimiś nowymi pastelami, lecz do tej pory żadnych ciekawych nie znalazłam...;/

Buziaki:**














2 komentarze:

  1. Mam ten lakier z Wibo ;)

    biżuteria- cudowności♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, w okularach niebieskich się zakochałam *.*

    OdpowiedzUsuń

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :**