niedziela, 8 kwietnia 2012

Akcent Red

Cześć dziewczyny!
Jak Wam święta mijają? Ja dziś odpoczywam, ponieważ od środy ciągle sprzątam, piecze ciasta itp. więc należy mi się chwila relaksu.;) Właśnie siedzimy sobie z moim chłopakiem, siostrą i jej boyem przy kawce i ciasteczku, dlatego też skorzystałam z okazji i piszę pościka. Mam dla Was zestaw z dziś z drogi do kościoła;) Pogoda nie dopisuje wcale, ale ubrałam klasyczną sukienkę koronkową z Orsaya, płaszyk oraz platformy nude, do tego czerwony akcent- torebka;*
Mam nadzieję, że sie Wam spodoba, ja osobiście lubię takie zestawy;) Lecę, bo już się buntują moi goście;) bajooo

życzę Wam WESOŁYCH ŚWIĄT I MOKREGO DYNGUSA MOJE KOCHANE!!;**











6 komentarzy:

  1. ślicznie, szalik mi się bardzo poooodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ada! Obserwuję, mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę! Masz apaszkę, której szukam! :)) Gdzie ją kupiłaś!?!? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w New Yorkerze xDD ale to tak bardziej szalik jest, ale na taką pogodę pasuje jak ulał ;)

      Usuń

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :**