piątek, 6 kwietnia 2012

New szablon??

Hej kochane!!
Pisze dziś do Was z ogromną proźbą. A mianowicie czy znacie może jakieś stronki z oryginalnymi szablonami na bloga? A może znacie kogoś kto sam robi takie szablony? Nadszedł czas bym w końcu zmieniła swojego szablona na takiego, który wyrazi mnie, moją osobowość, ale niestety nic nie potrafię znaleźć.;/ Pomożecie?? Liczę na WAS!! ;**
A i jeszcze jedno, jak dodaje się takiego szablona na bloga? Pytam, bo nie chciałabym niczego sobie pousuwać..;/
Dziewczyny proszę o jakąkolwiek odpowiedz;)
Z góry bardzo wszystkim dziękuję;*

A jeśli chodzi o secik, to niestety pogoda mnie załamała całkowicie, ciągle pada i pada, nie mam żadnego pomysłu jakby zrobić ciekawe zdjęcia w taką pogodę, a więc musicie poczekać...ale moze jutro coś wymyślę? ;)


Znalazłam ten zestaw w necie i urzekł mnie ;) Niby prosty, zwykły a ma coś w sobie;D

A ten odpowiedni na święta, o ile byłoby słoneczko..;/


5 komentarzy:

  1. Pomogę Ci tylko tyle, że szukaj kogoś kto kombinuje z kodami html. Ja się niestety na tym nie znam więc nic więcej Ci nie pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co wiem, to chyba nie trzeba kodów htmla, wystarczy, że ma się plik z banerem i się da zrobić ;)

    btw. choruję na te miętowe koturny już od dawna, ale kurcze, nie bd się czuła dobrze, jak bd miała 2 metry, bo to znów 16stki ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ! dodaje do obserowanych !

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie pomogę Ci jeśli chodzi o szablon, sama jestem nowa, właściwie jestem tutaj od dzisiaj i jak na razie nie za bardzo potrafię się w tym wszystkim ogarnąć. pierwszy zestaw rewelacyjny! uwielbiam wszystko z motywem kwiatowym, wspaniałe :) dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam i wesołych świąt! czekam na outfity :*

    OdpowiedzUsuń

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :**