środa, 26 grudnia 2012

Święta! ^^

Witajcie kochani!
Wiem, obiecałam miesiąc temu ze będzie nowy post ale niestety nie kupilam aparatu bo spodobał mi się inny, więc stwierdziałam, że pooszczędzam jeszcze trochę i wtedy kupię;)
A tu taka niespodzianka! Wymarzony aparat dostałam od narzeczonego! Ależ zrobił mi niespodziankę!:)) Cudowny prezent na święta;)
Jeśli ciekawi Was jaki to aparat zajrzyjcie tu: Sony NEX F3
Aktualnie wszyscy zachwycają się lustrzankami, ale jeśli ktoś nie ma pojęcia o tym to zdjęcia nie wyjdą tak dobrze jak profesjonalistom, a na dodatek lustrzanka jest dość ciężka, więc przy pstrykaniu dużej ilości zdjęć ręka w końcu zaczyna boleć xDD  a ten aparat łaczy w sobie lekkość kompaktu z obiektywem lustrzanki, który robi boskie zdjęcia, a ilość dodatkowych funkcji i wymienny obiektyw dodatkowo przekonują mnie, że to właściwy wybór;)

A teraz z innej beczki.. Jak mijają Wam świeta kochani?? Byliście na pasterce?? U mnie cudowna rodzinna atmosfera, wspominamy stare czasy i święta, które już są za nami..;)) Uwielbiam święta bo to jedyny taki czas, gdzie zaden nie mówi o pracy i codzienności..;)

A tak w ogóle to WESOŁYCH ŚWIĄT!! POGODNYCH I SPĘDZONYCH W RODZINNYM GRONIE;))
niestety nie miałam czasu złożyć Wam życzeń wcześniej.. przepraszam


A teraz najważniejsze!
KOCHANI dziś reaaktywuję swój blog;) Od teraz posty będą częściej i mam nadzieję, że dalej bedziecie ze mna;)


Teraz dodaję świąteczny outfit i parę zdjęć z rodzinnych świąt;)
 Miłego oglądania;)

















 Nasza choinka;)


Prezenty! :)





10 komentarzy:

  1. Dla mnie tegoroczne święta były najgorsze. W ogóle nie poczułam tej atmosfery świąt. Oby za rok było lepiej. Ale ciesze się, że Twoje przebiegły w miłej i rodzinnej atmosferze:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajć zazdroszczę prezenciku :)) Ja miesiąc temu sprawiłam sobie lustrzankę sama i jest ciężka :))) ale zadowolona jestem :)) Świetne fotki- masz śliczną sukienkę i fryzurkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz :) ja jednak wolę lustrzankę, nawet jeśli sporo waży, nie mogę się doczekać aż w końcu ją dostanę :) piękny, swiąteczny zestaw, a Twój narzeczony to niezłe ciacho! :) Wesołych świąt i dużo szczęścia dla Was obojga :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna aplikacja na sukience

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO super ;3
    Zapraszam do mnie, ponieważ dopiero zaczęłam blogować, każda pomoc mile widziana i rewanż oczywiście.
    cmidw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, piękny strój i piękna Ty.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądałaś świetnie: bardzo podoba mi się bluzka i staranne upięcie włosów!
    nie rezygnuj z blogowania, o nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz śliczną fryzurkę! :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :**