niedziela, 17 czerwca 2012

mint!

Witajcie!
Bardzo, bardzo Was przepraszam za moją dość długą nieobecność na blogu, ale wiecie sesja i te sprawy..nie miałam kiedy dodać żadnego posta, a na dodatek pogoda też nie sprzyjała, więc nawet nowych zdjęć nie miałam...;/ Ale dziś mam dla Was miętowego posta! Miętowa bluzka overside z sh, spódniczka H&M, mega wygodne koturny i oczywiście moje nowości: torebka od Bambuskowej! (Jest przecudnaa!!) i łańcuszek z House'a także miętowy;) Musze zaznaczyć, że bardzo nie lubię spódnic, ale jakoś ostatnio zaczęłam się do nich przekonywać:)
Jak Wam się podoba taki outfit??
Oto zdjęcia:










12 komentarzy:

  1. jak dla mnie rewelacja!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach! nie mogę się napatrzeć na Twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w spódnicy, więc przekonuj się do nich szybciej :) widzę, że nie tylko ja jestem miętoholiczką :D / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzeczka! idealny kolor ;)ładny komplecik.
    również obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ta stylizacja podoba :) ps. cudna kopertówka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kopertówka, jeszcze takiej nie widziałam :)

    Ściskam w ten czwartkowy poranek :)
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz tak bardzo wyjściowo i chyba innego słowa już nie ma. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze! :**